0

Otel odasına attığım turist afeti siktim

Selam seks hikayesi severler. Ben size bu yaz çıktığım tatilde başımdan geçen harika bir seks hikayemi sizlere de anlatmak istiyorum. Bu tatile biraz kafa dinlemek adına tek başıma çıkmıştım. Ama bu kadar macera ve seks dolu bir tatil geçireceğimi asla… Seks Hikaye Devam

0

Aşk tadındaki sikişi hoşlandığım herif yaşattı

Selam seks hikayesi severler. Yasak aşkın ne olduğunu daha yeni öğrendim. Bizim mahallede bir Levent abi var benden hem yaşça büyük hem de evli. Ama ben ona fena halde aşık oldum. Zaten bu aşkım yüzünden de ona seks kölesi bile… Seks Hikaye Devam

Patron İşten Başını Kaldırmayınca Bende Dikkatini Çektim

Selam seks hikaye okuyucuları. Ben sarışın ve gerçekten çok seksi bir bayanım bunu kendimi övmek için söylemiyorum. Çalıştığım iş yerinde 33 yaşında genç ve yakışıklı bir patronum var. Onunla işe başladığım ilk zamanlarda patron çalışan ilişkisinden öteye gidememiştik ama zaman… Seks Hikaye Devam

Piknikte Kızların İçkilerine Azdırıcı İlaç Attık

Merhaba Sex Hikayeleri severler. Daha üniversitenin ilk yılıydı. Sene sonunda sınıfça karar aldık pikniğe gidecektik. Tabi hepimiz gençtik ve kanımız kaynıyordu. Piknik için alkol alma planı da yapmıştık. Neyse kekler börekler falan derken pikniğe gittik. Tabi benim aklıma hain bir… Seks Hikaye Devam

Patronumun Seksi Karısı Onu Mutlu Etmemi İstedi

Seks Hikaye severler hepinize merhaba. Bu Anlatacağım sex hikayesi henüz 18 yaşındayken başımdan geçti. Patronumun Seksi Karısı Onu Mutlu Etmemi İstedi. Bende isteneni yaptım. Neyse çok uzatmadan hikayeme başlayayım. Benim tam kanımın dik aktığı zamanlardı, yaşım daha 18 ve çivi… Seks Hikaye Devam

Bana Takside Zorla Tecavüz Edecekleri Aklıma Gelmemişti

Selam seks hikaye takipçisi arkadaşlar. Aslında benşm anlatacağım sex hikayeleri biraz zorla yaşandı ama benim gibi taksi kullananlara örnek olması için yine de anlatmak istedim. Adım Begüm ve 23 yaşında bir genç kızım. İstanbul’da üniversite okuyorum ve bu nedenle de… Seks Hikaye Devam